Syyskauden avajaiset ensimmäisen kerran (Kimmo Sahlman) 2011

Slloinen hallituksen jäsen Kimmo Sahlman käynnisti syyskauden avajaiset -tradition v. 2011. Hänen kotinsa puutarhassa järjestämänsä tilaisuus oli tosin keväällä juhlistamassa kevätkauden päättymistä.

Vuonna  2014 silloinen puheenjohtaja Hannu Vuori elvytti perinteen syyskauden avajaisten eli pool partyn merkeissä. Hän on siitä lähtien kutsunut Kalevan jäsenet perheineen ja ystävineen aloittamaan yhdessä syyskautta, vaihtamaan kesän kuulumisia vanhojen tuttujen kanssa sekä tutustumaan uusiin jäseniin. Viimeiset vuodet tilaisuus on ollut ilmainen Kalevan tervetulotoivotus jäsenille. Tilaisuudessa on saatu nauttia kauniista säästä, hienoista maisemista sekä Pimenton Dulce -catering firman tarjouksista. Lisäksi halukkailla on ollut mahdollisuus tutustua Hannun taidelasi-, tina- ja taidekokoelmiin.

2011, isäntä Kimmo Sahlman
2018

Slloinen hallituksen jäsen Kimmo Sahlman käynnisti syyskauden avajais -tradition v. 2011, joskin hänen kotinsa puutarhassa järjestämänsä tilaisuus oli keväällä juhlistamassa kevätkauden päättyymistä.

2011, isäntä Kimmo Sahlman
2018