Yhdistyksemme

Kulttuuritoimintaa vuodesta 1989

Asociación Cultural Kaleva perustettiin 05.12.1989 Espanjan ja Suomen kulttuurinvaihtoa varten.
Yhdistyksemme tarkoitus on perehdyttää Aurinkorannikon suomalaisia espanjalaiseen kulttuuriin ja elämäntapaan. Tuomme Suomesta eri taiteen- ja tieteenalojen osaajia Espanjaan antamaan elämyksiä niin suomalaiselle, espanjalaiselle kuin täällä olevalle muulle kansainväliselle yleisölle. Teemme Suomea tunnetuksi kulttuurimaana. Pyrimme myös auttamaan suomalaisia taiteilijoita luomaan kontakteja paikallisiin kulttuuriyhteisöihin. Yritämme myös tutustuttaa espanjalaisia eri alojen asiantuntijoita Suomeen ja etsimme kulttuurinvaihtoon valmiita yhteisöjä ja yrityksiä.

Liity jäseneksi tästä

Yhdistyksen toimisto

Yhdistyksen toimisto toimii päivystyksellä paikkana Lounaskahvila Kardemumma, Avda Nuestro Padre Jesús Cautivo 44, los Boliches, Fuengirola.

Päivystykset keskiviikkoisin klo 14.00 – 16.00. Päivystyksessä on aina joku hallituksen jäsen, joka ottaa vastaan ilmoittautumisia sekä jäseneksi että Kalevan tilaisuuksiin.

Vaikka päivystyksessä voikin maksaa pienempiä maksuja (esim. konsertit), on toivottavaa, että kaikki maksut maksetaan suoraan yhdistyksen tilille (kts. ohjeita Etusivu-palkin "Maksuohje" alta).