Yhdistyksemme

Kulttuuritoimintaa vuodesta 1989

Asociación Cultural Kaleva perustettiin vuonna 1989 Espanjan ja Suomen kulttuurinvaihtoa varten.

- 25 vuotta tuli täyteen 5.12.2014. Yhdistyksemme tarkoitus on perehdyttää suomalaisia espanjalaiseen kulttuuriin ja elämäntapaan. Tuomme Suomesta eri taiteen- ja tieteenalojen osaajia Espanjaan antamaan elämyksiä niin suomalaiselle, espanjalaiselle kuin täällä olevalle muulle kansainväliselle yleisölle. Teemme Suomea tunnetuksi kulttuurimaana ja pyrimme rikastuttamaan omaa luovuuttamme maan värikirjon laveasta kulttuuripohjasta. Pyrimme myös auttamaan taiteilijoita luomaan kontakteja paikallisiin kulttuuriyhteisöihin. Ja tutustuttamaan espanjalaisia eri alojen asiantuntijoita Suomeen ja etsimme kulttuurinvaihtoon valmiita yhteisöjä ja yrityksiä.

Liity jäseneksi tästä

Yhdistyksen toimisto

Yhdistyksen toimistona toimii nykyisin Kirjakauppa Hemingway, Calle Maestra Conception Guidet 6, Los Boliches, 29640 Fuengirola. Päivystykset keskiviikkoisin klo 14.00 – 16.00 alkaen 25.9.13.

Kaikki maksut voi myös maksaa suoraan yhdistyksen tilille. Matka- ja konserttiesitteitä, sekä liittymislomakkeita voit myös noutaa Hemingwayn kirjakaupasta.