« Takaisin julkisille sivuille

VUODEN 2023 HALLITUS

Ylimääräinen yleiskokous 25.11.2022 valitsi Kulttuuriyhdistys Kalevan hallituksen puheenjohtajaksi vuodelle 2023 Annukka Salosen. Hallituksen jäseniksi valittiin

Heikki Kekäläinen, Hilkka Vahervuori, Helena Jokinen, Heikki Poutanen, Marja Pallasaho ja Jari Oksanen

Hallituksenn jäsenten sähköpostiosoitteet ovat

Heikki Kekäläinen     heikki.kekalainen@gmail.com

Hilkka Vahervuori      hilkka.vahervuori@kolumbus.fi

Helena Jokinen         helena.jokinen@kolumbus.fi

Heikki Poutanen        heikkipoutanen52@gmail.com

Marja Pallasaho        marja.lennes@gmail.com

Jari Oksanen             jari.oksanen55@gmail.com

Annukka Salonen, puheenjohtaja
annukka.sal@gmail.com
Puh. 670 616 296

Valmistuin sairaanhoitajaksi Savonlinnassa v. 1968  ja toimin sairaanhoitajana noin 15 vuotta, suurimman osan ajasta Helsingissä Allergiasairaalassa. Välillä olin 5 vuotta tuotantosihteerinä äänilevy-yhtiössä ja pari vuotta tuotantopäällikkönä lasten kasetteja tuottavassa yrityksessä. Vuonna 1988 aloin opiskella erilaisia vaihtoehtohoitoja ja hierontaa, joita myös opetin helsinkiläisessä luontaislääketieteen instituutissa. Perustin oman hoitolaitoksen Helsinkiin 1991. Espanjaan muutin syksyllä 1993 ja olen toiminut täällä yrittäjänä siitä lähtien, joskin olen ollut eläkkeelä jo 11 vuotta.

Kulttuuriyhdistyksen jäsen olen vuodesta 1997 lähtien ja ollut mukana hallituksesta vuodesta 2012

TAPAHTUMAT JA TIEDOITUS

JÄSENREKISTERI, OSOITTEET JA JÄSENMAKSUT