Konsertit, oopperat ja baletit

Ilmoittaudu konsertteihin ja tapahtumiin klikkaamalla sinisestä yläpalkista Ilmoittautuminen tapahtumiin ja sen jälkeen viereisestä keltaisesta laatikosta haluamasi tapahtuma.

Konserttien maksaminen: etsi sivun yläreunan sinisestä palkista painike Maksuohje, klikkaa se auki ja saat tiedot kaikista eri maksutavoista!

Bussipysäkit ja aikataulut löytyvät joko viereisestä keltaisesta laatikosta tai klikkaamalla sivun yläreunan sinisestä palkista painiketta Bussipysäkit.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Malagan filharmoninen Orkesteri Teatro Cervantesissa

Orquesta finharmonica de Malaga – Malagan filharmonikot konsertoivat kotiareenallaan Teatro Cervantesissa. Kulttuuriyhdistys Kaleva on poiminut kevään ohjelmistosta konsertteia, joihin järjestämme konserttimatkat jo yli 30-vuotisen perinteen mukaan. Bussikuljetukset lähtevät Fuengirolan länsipäädystä ja osallistujia otetaan mukaan sovituilta pysäkeiltä myös Benalmadenasta ja Torremolinoksesta.