Kokoukset

Kalevalla on vuosittain normaalisti kaksi yleiskokousta.

Varsinainen yleiskokous on sääntöjen mukaan pidettävä viimeistään ennen maaliskuun loppua. Se pyritään kuitenkin pitämään ennen helmikuun loppua. Sääntöjen mukaan siinä hyväksytään kuluvan vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä edellisen vuoden vuosikertomus. Kokouksessa päätetään lisäksi edellisen vuoden tilinpäätöksen vahvistamisesta sekä tili- ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle.

Ylimääräinen yleiskokous pyritään pitämään marraskuun lopulla. Sen tärkein sääntömääräinen tehtävä on valita seuraavan vuoden hallitus sekä hyväksyä alustava toimintasuunnitelma ja talousarvio.

Yhdistyksen varsinaisen yleiskokouksen  päivämäärä on

ke 28.2.2024, klo 15.30 Ravintola Kukko, av. Los Boliches 4, Fuengirola.

Yhdistys tarjoaa pullaa ja kahvia.

Muistathan, että vuoden 2024 jäsenmaksu 30 € tulee olla suoritettu ennen kokousta.

KUTSU

Hyvä Kalevan jäsen!

Kultuuriyhdistys Kalevan yleiskokous pidetään 28.2.2024 klo 15.30  ravintola Kukossa. Avda de Los Boliches 4, Fuengirola. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Kokoukseen osallistuminen edellyttää, että vuoden 2024 jäsenmaksu on suoritettu. Kokouksen esityslista ja muut asiapaperit lähetetään jäsenille vielä ennen kokousta.

Tervetuloa vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan!

Hallituksen puolesta

Heikki Kekäläinen