Kevään ohjelmaa

20.2.2024

Kevät alkaa vauhdikkaasti!

Kevät on jo pitkällä ja viimein on aika kertoa lisää tulevasta ohjelmasta.

Malagan filharmonikkojen ensimmäinen konsertti Teatro Cervantesissa

on vasta 22.2. ja siihen saamamme liput ovat jo loppuunmyydyt. Lisää emme saa, koska teatterissa on enää vapaata varsin huonoille paikoille (ei näkyvyyttä tai rajallinen näkyvyys tai paraiso, joka on "piippuhylly" ja siellä istutaan penkeillä).

Jonoon peruutusten varalta voi ilmoittautua ota yhteyttä lomakkeella.

Seuraavat konserttit on 21.3. Pääsiäiskonsertti, jossa esitetään Beethovenin 9. sinfonia. Sinne on vielä lippuja.

18.4. Malagan filharmonisen Orkesterin solistina sellisti Senja Rummukainen

Lisää tulevista konserteista nettisivuilla

Taide ja Tapas esitelmät käynnistyivät jo tammikuussa. Kaikki nämä tapahtumat ovat ravintola Kukossa klo 15.00

Seuraavat ovat:   17.2.  Raija Oranen: "Armi Ratian värikäs elämä ja elämäntyö"

2.3. Kunniapuheenjohtajamme professori Hannu Vuori  vie  kulttuurista sotaisemmille tantereille:

" Gazan sodan taustoja ja tapahtumia silminnäkijän kokemuksin."

16.3. Teologian tohtori Raine Haikarainen: "Professori Seppo A. Teinonen - intohimoinen Andalusian ystävä"

Yleiskokous pidetään Ravintola Kukossa 28.2. klo 15.30. Kaikki vuoden 2024 jäsenmaksun maksaneet tervetuloa. Tarjotaan pullaa ja kahvia/teetä

5.3. Konserttimatka Rondaan. Siellä arvostettu kitarataituri Paco Seco konsertoi meille Ronda Guitar House-nimisessä konserttitilassa. Sen jälkeen syömme lounaan rondalaisessa ravintolassa ja teemme pienen kaupunkikatselmuksen ennen rannikolle paluuta. Oheisessa liitteessä lisää Paco Secosta ja retkestä.  Tutkimme mahdollisuutta vierailla myös pandemian aikaan suljetussa ja  juuri hiljattain uudelleen avatussa viinimuseossa.

Kevään pitkä matka Barcelonaan on täynnä

2024 syksyn matka 8.-12. marraskuuta suuntautuu Extremaduraan.

Aiheesta lisää tietoa huhtikuun aikana

Kevään kulinaarinen kokemus 5.4. klo 14 Pescaderia Los Mellizos